رژیم صهیونیستی: عربستانی‌ها، اسرائیل را خانه دوم خود بدانند!-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رژیم صهیونیستی: عربستانی‌ها، اسرائیل را خانه دوم خود بدانند!

در چارچوب تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط، یک سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی خطاب به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس گفت اسرائیل را خانه دوم خود بدانید!
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 July 30
کد خبر: ۱۷۸۶۸

به گزارش راهبرد معاصر ، در چارچوب تلاش‌ها برای عادی‌سازی روابط تل‌آویو و ریاض، یکی از سخنگویان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در یک ویدئوی کوتاه شهروندان کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به ویژه عربستان سعودی را «دوستان» رژیم صهیونیستی خواند.

 

حسن کعبیه، سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی تصویری گفت: «با سلام به دوستانمان در کشور‌های خلیج (فارس)؛ در این روز‌ها شاهد آن هستیم که عربستان سعودی پذیرای هزاران زائر است از جمله زائرانی از اسرائیل که برای ادای فریضه حج به این کشور سفر کرده اند. از عربستان به خاطر مهمان نوازی خوبش تشکر می‌کنم و برای همه حجاج نیز قبولی حجشان را خواستارم».

 

این مقام صهیونیست در ادامه خطاب به کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس گفت: «اسرائیل به دوستانمان از کشور‌های خلیج (فارس) و عربستان سعودی خوشآمد می‌گوید.اسرائیل را مانند خانه دوم خود بدانید؛ به این کشور (!) خوش آمدید».

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار